Orașul este al oamenilor, nu al câinilor!

Intervievată pe stradă, în legătură cu campania de sterilizare a câinilor fără stăpân, o femeie din București spune: „Eu nu am încredere în câini. Mulţi spun că nu ai voie să le arăţi că îţi este frică. Deci, sterilizați sau nu, atunci când simt frica ei atacă. Am doi copii de şcoală, care au de trecut zi de zi prin mijlocul unor haite de câini. Mi-e groază să mă gândesc la ce aş face dacă într-o bună zi i-ar ataca câinii”.

În acest timp, reprezentanții asociațiilor pentru protecția animalelor continuă să susțină că soluția lor este cea mai bună: „Nimeni nu poate garanta 100% că acei caini (sterilizați!) nu vor mușca sau nu vor fi din nou agresivi, însă, aceasta (sterilizarea) este singura metodă viabilă”.

Atâta timp cât străzile sunt populate de câini fără stăpân, tu nu te poți plimba liniștit, cu copilul de mână, fără teama că poți fi agresat în orice moment. Conform statisticilor, 40 de bucureşteni sunt muşcaţi zilnic de câinii de pe străzi, iar autoritățile nu au luat până acum nicio măsură pentru a te proteja. Nu-i lăsa să-ți încalce drepturile!


Acest articol a fost publicat în Articole, Informatii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Orașul este al oamenilor, nu al câinilor!

  1. larisa bancos zice:

    Si eu am crescu langa un caine pitt bull daca este dresat e mic si nu este batut ,atunci nu musca .numai daca este batut …Da aveti drepate cainele simte cand o persoana ii este frica .atunci sare .imi pare bine ca am lasat acest comentariu ….si sa stiti si caini au suflet

  2. Liza zice:

    Vi se pare moral ca oamenii sa abandoneze constant si nesanctionati animale pe strada, si o data la 5 ani sau 10 ani, dupa ce se inmultesc, acestea sa fie omorate? Ce fel de rezolvare e asta?
    Nu sunt neaparat impotriva eutanasierii cainilor existenti, insa daca mai departe nu se iau masuri sa nu se umple iar orasul, ca urmare a nesimtirii si ignorantei oamenilor care le arunca pe strada, si a administratiei care nu stie decat sa ascunda maldarul de mizerie sub covor atunci cand devine prea mare, eutanasierea in contextul asta mi se pare o crima la adresa vietii si a lui Dumnezeu.

    • taramaidanezilor zice:

      Nu, nu mi se pare normal. Oamenii care isi abandoneaza pe strada animalele de companie trebuie sa fie aspru sanctionati, caci din cauza lor au de suferit toti ceilalti.

  3. serghey zice:

    eu am fost muscat de multe ori am facut plangeri peste plangeri si nu sa facut nimic….

    pana intro zi am iesit cu bata si am omorat cainele de la bloc si l am ingropat ca sa fi muscat saptamanal e nasol si mereu sa ascundea dupa gardu strandului….din dr.taberei
    autoritatile romane stiu doar sa fure populatia si sa pacaleasca cu sute de promisiuni….

    • Ai mult timp la dispozitie, nu? zice:

      Asculta bai, baseball-istu’ lu’ peshte, ce dracu’ faceai de te capsa potaia mereu?
      Ca animalu’ nu-ti sare in carca daca nu-l provoci, esti aberant fratioare…
      Cat despre partea cu omoratul cu bata: bravo, coaie! Esti cel mai tare! Sa-ti ajute Dumnezeu sa sfarsesti exact la fel…
      Baga-ti-ai bata aia in c…… !

  4. Codrul zice:

    Pacat ca faceti aceasta campanie impotriva animalelor care probabil se va termina cu mult, mult sange. Cainii nu au putere de decizie, nu ei dau amenzi, nu cainii atrag fonduri pe care le deturneaza, nu ei sunt cei care fac promisiuni in campanii electorale. Dar e mai usor sa dai in acela fara aparare. Si mai comod.

    • Ai mult timp la dispozitie, nu? zice:

      Codrule draga… Printre argumentele astora se pare ca ar fi frica de a iesi pe strada din cauza cainilor. Si eu stau cu inima stransa cand am drumuri prin Pantelimon, Salajan, Ferentari, Rahova, de aceea si evit zonele…
      Dar asta nu inseamna ca atunci cand vin tiganii sa-mi spele parbrizul la masina o sa scot mana pe geam si ii eutanasiez acolo pe loc, infigandu-le seringa in gat!
      Le-am mai lasat astora un ”biletel de amor” pe aici pe undeva intrebandu-i daca urmatorii pe lista sunt tiganii, ungurii si evreii. Impotriva astora ce or sa faca?! Probabil nimic, e mai simplu sa dai in cel fara aparare…

      • leilana zice:

        după logica asta divină, orice măcelar de porci sau vaci sau mai ştiu eu ce e un viitor criminal în serie, nu? hai că mă amuzaţi teribil.

  5. adriana zice:

    Pe langa eutanasiere mai sunt necesare urmatoarele masuri:
    -pedepsirea celor care abandoneaza caini pe strada(abandonul este un abuz de animale;ong-urile oare de ce nu protesteaza contra abandonului?)
    -pedepsirea celor care isi lasa cainii sa agreseze(atace,muste,latre) alti cetateni de pe domeniul public.
    -pedepsirea celor care hranesc animale periculoase pe strada.
    -inregistrarea tuturor posesorilor de caini si a tuturor cainilor
    -sterilizarea tuturor cainilor cu stapan,cu exceptiile de rigoare.

    • Ai mult timp la dispozitie, nu? zice:

      ”pedepsirea celor care hranesc animale periculoase pe strada”????
      Te-ai scremut mult s-o scoti pe asta, nu? :))))))
      Ia incearca tu sa ma prinzi cand hranesc un aligator si un grizzly in plina strada! Ia sa vedem daca ma prinzi :)))
      Ca ”animalele periculoase” umbla de unele singure pe strada, asta inteleg, dar cum ajung dobitoace (stii ce-s alea, nu? nu e nevoie sa te simti jignita) sa foloseasca internetul si sa vomite idei pe bloguri, asta e deja dincolo de limita fantasticului

  6. Petrini zice:

    Imi pare rau ca nu sunt in tara, as fi venit si eu la meeting. Aveti grija cu pozele insa: sunt foarte bune pentru a constientiza si parlamentarii efectele prezentei cainilor DAR trebuie protejat dreptul la intimitate al persoanei, mai ales cand e minora. Se poate face adaugand o banda neagra peste ochi, dupa cate am vazut. Nu sunt jurist, deci nu stiu, dar e bine sa va interesati daca aveti de gand sa folositi imagini la meeting (si chiar si pe site).

Lasă un comentariu